Exagerări cu Beyonce

De câteva zile fierbe netul de laude și plecăciuni în fața divei mondiale, tone de articole povestind despre ce înseamnă dom’le să ai valoare, curaj și o muzică excepțională.

Toate astea pentru că Beyonce a lansat pe iTunes un album întreg fără nicio promovare, adică nu tu ieși la radio și vorbit despre ce piese țuț sunt acolo, nu tu scos single pe MTV sau TarafTV, nu tu nimic din armele de creare a interesului pentru produs cu care ne-au învățat în ultimul timp marii artiști ai neamului.

Două mari concluzii țin capul de afiș în mai toate editorialele astea de music/trend/icons/alte nișe de genul ăsta:

1. cât curaj nemaiîntâlnit a avut artista

2. ce muzică super extraordinară poate să aibă albumul ăla de a vândut 800.000 de discuri în câteva zile, exclusiv pe iTunes.

Deși mi se pare și mie o mutare plăcută și demnă de toată stima, cred că toți clăbucii ăștia sunt mult exagerați pentru că:

1. când ai câteva zeci de milioane de abonați online, nu e ca și cum ți-ai pune produsul într-un colț stingher și ai aștepta să vezi dacă-l vede careva… îl pui și după aia zici simplu UITE-l și știi că hoarda e pe el.

2. când Beyonce are probabil unul dintre top 10 branduri personale feminine din lume e forțat să raportezi vânzările unui album care nu a avut promovare numai la muzica din el… să-l fi lansat sub pseudonimul Maricica din Lecușești să văd eu cum explodau vânzările de la calitatea notelor.

Hai să mai scădem un pic din gogoașă…

Vlad B Popa

Scriitor. Cautator de povesti si povestitor prin scris, fotografie si film. Licentiat în drept constitutional.

Carti publicate: Regele pribeag si batrânele umbre, Cameleon-Baza , Povestiri de sub papuc, Dracula’s Kitchen, Tati

Facebook personal

Pagina fb de autor

website de autor

Leave a Comment.