Urmăream anul trecut “Pastila de limbă” pe Digi24. În afară de chichițele gramaticale, emisiunile lui Radu Paraschivescu aveau şi un umor blând, de șerbet călduţ; te relaxau. Rostită de Radu, orice ironie tăioasă devine mângâiere cu puf de pinguin. Secretul nu stă în vocea calmă, ci în alegerea cuvintelor.
Mă aşteptam să găsesc câteva ediţii produse şi anul acesta. De unde? Ultimul pinguin a fost jumulit pe 20 decembrie 2015. Arunc un ochi şi deasupra ferestrei video unde găsesc curajosul Distribuie:
Pe Facebook, Twitter, Google, oriunde. Doar distribuie.
Ultima pastilă a lui Radu a reuşit să agonisească 15 “distribuiri” pe Facebook. Poftim?
Am văzut bine, nu sunt 15k. Sunt 15. Puteţi verifica AICI. Între timp, am apăsat şi eu butonul albastru.
Moment în care păleşti un fund peste podea şi te întrebi: De ce insistă Digi cu astfel de emisiuni? În consecinţă, de ce l-au angajat pe Radu? Pentru 16 share-uri într-o lună? (din partea mea, a lui şi a echipei de producţie).
Digi 24 are deja câţiva ani de când a intrat pe piaţă. În continuare se poticneşte de bolovanii neputinţei – adică noi.
Noi, consumatorii de ştiri, nu putem să ne uităm la Digi, motiv pentru care audienţele lor sunt cele mai mici dintre toate posturile de ştiri. Sub 0,3 rtg. la nivelul întregii zile!
De ce se încăpăţânează Radu să ne explice diferenţa dintre Porto Rico şi Puerto Rico? Sau misterele din spatele lui î şi â – Emisiunea din 22 noiembrie, 11 share-uri cu tot cu al meu. Oare nu l-a învăţat nimeni, până să-i încărunţească mustaţa, că nu aşa se face trafic?
Nu că aş fi eu vreun priceput, dar am văzut pe la alţii mai meșteșugiți:
A?! Vedeţi ce de oameni deştepţi au înţeles poza? Peste 5000, nu 15. Paraschivescu este la ani lumină (sau întuneric) de măiestria lui Poptămaş.