Nou clip de promovare pentru Mamaia

Stațiunea Mamaia are clip de promovare. PAM-PAM.
Bune:
– că e, nu strică;
– că nu e penibil, știu, ăsta nu ar trebui să fie un criteriu dar având în vedere realizările de sute de mii de euro în domeniu (vi-l amintiți pe ăla care a costat ceva de ordinul milioanelor, cu vampirul ăla de arăta ca scos din formol, care nici nu a mai fost difuzat pe nicăieri dar bineînțeles că nimeni nu a dat cu subsemnatul pentru asta – sau clipul pentru cătunul lui Boc cu o tipă care dansa mediocru, îmbrăcată în ceva fășii transparente și atât) este;
– că e bine filmat, directorul de fotografie a făcut o treabă curată și clipul arată din punct de vedere tehnic exact cum trebuie, de la culori, detalii și încadrări până la editare;
– muzica excelentă, de fapt asta și cu calitatea filmării te fac să te uiți la material până la final
Rele:
– durata, ca să te uiți la un clip de promovare lung cât un scurt metraj de animație să zicem, trebuie să aibă conținut extraordinar; faptul că muzica îl face de urmărit nu înseamnă că după atâtea minute nu o să rămâi cu impresia că nu ai văzut de fapt nimic, nu are nici măcar un cadru la care să zici oau iar când spui asta despre un video atât de lung e rău;
– în jur de 25 de secunde (aproape cât un format promo tv) e numai afișarea titlurilor de început, hai mă…
– conceptul, de fapt lipsa lui. Nu are absolut nicio idee, e doar o îngrămădire de imagini, absolut tot ce-au putut înghesui acolo. Niște cadre banale, chiar bine filmate, rămân totuși niște cadre banale dacă nu sunt legate de vreo idee ceva;
– o grămădă de cadre cu subiecte de umplutură parcă scoase dintr-o prezentare făcută de un amator care vrea să-și prezinte pensiunea de la țară (patul de hotel, telecomanda de la hotel, machetă de vapor, BĂUT APĂ???? și alte câteva zeci de subiecte de doi lei)
Creativii ăștia din spatele campaniilor de promovare turistică de la noi trec în continuare pe lângă ideea că ce avem noi de oferit nu este extraordinar de bun pe lângă alte locații și trebuie să arăți numai și numai chestii deosebite, greu de găsit în altă parte și că trebuie să vii cu o poveste care să prindă turistul, să-l farmece, să-l facă interesat de locul acela și mai ales să-l convingă că numai acolo o să aibă parte de experiența respectivă.
În clipul ăsta? Poveste zero. Plaja (subiect abia atins), hotel, mare (din nou, nici măcar o filmare deosebită, un timelapse ceva), cluburi – oau, ce tare, numai și numai la Mamaia, e clar că-s mai tari toate astea decât oriunde altundeva în lume – se vede atât de limpede din imagini… NOT
Din păcate, cel mai puternic element al clipului ca doză de atracție sunt fundurile domnișoarelor respective și asta spune multe…

Vlad B Popa

Scriitor. Cautator de povesti si povestitor prin scris, fotografie si film. Licentiat în drept constitutional.

Carti publicate: Regele pribeag si batrânele umbre, Cameleon-Baza , Povestiri de sub papuc, Dracula’s Kitchen, Tati

Facebook personal

Pagina fb de autor

website de autor

1 Comments

  1. Vlad, ai dreptate.
    Si mie mi se pare penibil rau ca si mesaj. O fi el realizat bine, nu neg, insa fara mesaj si poveste e scuril clipul.
    Da muzica e foarte buna, dar numai daca inchid ochii. Pentru ca imaginile nu-mi transmit mai nimic. Nici macar nu consider ca se potriveste coloana sonora cu materialul video. Bleah.

    Reply

Leave a Comment.