ASU Poli Timişoara este probabil cel mai mare brand din divizia a patra fotbalistică. Cu siguranţă echipa cu fanii cei mai iubitori şi mai numeroşi. Drept dovadă sunt vânzările de tricouri şi alte produse, în valoare de aproape un miliard de lei vechi. Cu adevărat fabulos pentru o echipă din liga a patra. Este o echipă susţinută de fani şi, mai nou, de Clinica de Bere Terapia.
Astăzi va fi prezentată oficial berea Drojbere, produsă de aceeaşi fabrică timişoreană ce a lansat pe piaţă marca Terapia.
„Berarii au semnat un contract pe un an conform căruia banii de pe urma primilor 100 de litri de bere vânduţi în fiecare lună vor ajunge la ASU Politehnica. Dacă fanii vor bea cu spor din această bere albă nefiltrată în viitorul apropiat e posibil ca acest contract să fie renegociat” (prosport)
Conferinta de presa va avea loc astazi la ora 19.00, in D’Arc Pub, din Timisoara. Vom reveni cu informatii.
La ce foame de bani e prin fotbalul romanessc cred ca erati bine primiti si in liga1. Oricum, mult succes!
Deja vad tricouri personalizate cu oi pascand hamei si cio..vulturi ciugulind orzoaica. 🙂