Deşi am postat un singur articol pe noul site, probabil cei de la CNA se numără printre primii cititori. Reacţia lor şi a noastră au fost aproape simultane. Bineînţeles că este doar o coincidenţă, dar nu m-a putut abţine în a-mi manifesta jubilarea ieftină.
„Consiliul Naţional al Audiovizualului a interzis difuzarea spoturilor publicitare ale companiei Roşia Montană Gold Corporation.
Motivul: este o campanie agresivă, socială şi politică şi nicidecum una comercială.
Membrii CNA reclamă şi faptul că spoturile au conţinut nereal.“ (realitatea.net)
Ţinta comercială lipseşte, evident, iar conţinutul este jignitor de fals.
Adică exact ce am scris ieri, într-un limbaj mai artistic, desigur: Glumiţele cu Apuseni Arena, educarea gratuită a populaţiei şi troglodiţii profesori în macroeconomie.
In spiritul nepăsării tale legate de subiectul dat, consider ca berea pe care o am în fata acum se pretează mai mult la pisat decât la baut…