Guerrilla marketing ftw!

Termenul se referă la o strategie de marketing cu buget mic dar impact mare, un fel de a părăsi canalele normale ale publicității și a veni cu o idee atât de bună încât efectul ei va fi mult mult mai puternic decât ar fi fost de așteptat pentru genul acela de buget.

Acum câțiva ani, când drumul ce unea Bucovina de Maramureș devenise cumplit de prost (acum e și mai prost dar lumea s-a obișnuit), câțiva băieți destupați la minte s-au gândit să atragă atenția că nu se mai poate plantând niște brazi (brazi-brazi nu d-ăia mici de pepinieră) în gropile din asfalt.

Vă dați seama cum au sunat telefoanele cu ”sunt brazi pe șosea, dom’le, brazi! mari, omule, nu auzi?” și ce râs și poante s-au aruncat spre mai marii zonei.

Greșeala a fost ca guerrilla cu brazii nu a fost suplinită de marketing, așa că în afară de spiritul superb al fazei nu s-a ales mai  nimic din ea, presiunea pusă pe cei care ar fi trebuit să rezolve problema fiind cam zero.

Iată însă ce se întâmplă când guerrilla marketing e dusă până la capăt – se mișcă un mediu aproape imposibil de împins din afară:

 

Vlad B Popa

Scriitor. Cautator de povesti si povestitor prin scris, fotografie si film. Licentiat în drept constitutional.

Carti publicate: Regele pribeag si batrânele umbre, Cameleon-Baza , Povestiri de sub papuc, Dracula’s Kitchen, Tati

Facebook personal

Pagina fb de autor

website de autor

9 Comments

    • dacă drumul unde merg eu la lipan rămâne așa, poate la vară mai pun și eu niște brazi și de-o pictură ceva…poze/film/share :))))

  1. ma indoiesc sincer ca ceva de genul asta ar provoca in Brasov altceva decat un ambuteiaj eventual ar ramane un loc de pelerinaj in oras….

    Reply
  2. ies in curand din casa(sa ii treaca mucii la al’ mic)fac poze si iti trimit sa vezi cam cum arata Brasovul. plus ca am o hiba cu “toaletatul copacilo” adica pur si simplu masacrarea copacilor…..deci in curand poze cu cratere si copaci nenorociti de niste incompetenti.

    Reply

Leave a Comment.